Udmeldelse kan kun ske SKRIFTLIGT - brev til musikskolen eller per mail til post@herningmusikskole.dk - eller elektronisk via elevportalen.
Undervisning på musikskolen kan opsiges med løbende måned + 1 måneds varsel.
- dog er udmeldelse i indeværende sæson ikke muligt fra 1. april.
Eleven kan IKKE udmeldes gennem sin underviser.
Bemærk, at man ikke kan udmelde sig på 8-ugers-forløbene.
Bindingsperioden er altså den samme for eksempelvis børnehold og instrumentalundervisning og er på max. 2 mdr., alt efter hvornår kontoret modtager udmeldelsen på skrift.
Det vil være oplagt, at man tager en snak med sin lærer, inden man udmelder sig, men under alle omstændigheder er det datoen for den skriftlige udmeldelse, der afgør, hvornår man frameldes undervisningen.
Når udmeldelsesdatoen er kendt, vil musikskolens kontor lave en slutafregning. Har du penge til gode i forbindelse med udmeldelsen, vil kontoret automatisk tilbagebetale beløbet til "registrerede betaler" - alternativt sende en mail med et reguleret beløb, som fakturaen kan nedskrives til. Bemærk, at elevopkrævningerne er ujævnt fordelt på skoleåret.
Kontakt gerne Karina på kontoret, hvis du har spørgsmål vedr. slutafregningen - 9712 9811 eller kt@herningmusikskole.dk
Følg dette link for at se musikskolens regler og vilkår