Småhold - Klaver/Keyboard

Småhold - Klaver/Keyboard

Instrumenthold er det helt rigtige sted at starte, hvis du gerne vil lære at spille musik. Alle spiller på det samme instrument, og der er masser af musik i timerne! For det er både sjovt, hyggeligt og vildt inspirerende at lære at spille sammen med andre.

Der er op til 5 elever på hvert hold og der undervises i 45 minutter. Er der færre end 4 elever på holdet, så vil undervisningstiden blive reduceret - også i løbet af skoleåret. Hold med 3 elever tildeles 35 minutter, og hold med 2 elever 25 minutter.

- efter skoletid
  • Aulum Kristne Friskole
    2 - 4.  klasse
 - 15.00?
  • Aulum Kristne Friskole
    5.- 7. klasse
 - kl.16.00?
    2.- 4. klasse
- kl. 16.00?
    2.-4. klasse
- kl. 16.15?
    5.-7. klasse
ONSDAGE?
- efter skoletid
    2.-4. klasse

Pris: 600,- pr. kvartal (+100 kr. i årsgebyr).

Antal gange: undervisning ugentligt

Instrumentleje: Klaver og keyboards udlejes ikke – kontakt din underviser eller kontoret, hvis du har brug for gode råd til at købe et instrument

Holdstart: august 2024

Hvornår starter jeg?
Vi har erfaret, at de hold, der har det sjovest, er dem, hvor elevernes niveau og alder passer sammen. Derfor sammensætter vi holdene på en måde, så I matcher bedst muligt med jeres holdkammerater. Man kan altid forhåndstilmelde sig holdundervisningen, men der kan indimellem gå lidt tid, før man kan starte på et hold. Holdene justeres løbende, og man kan derfor forhåndstilmelde sig hele året. Forhåndstilmeldingen er gratis og uforpligtende!

Hvorfor skal du vælge holdundervisning?
I holdundervisningen er fællesskabet er lige så vigtigt som musikken, og her lærer I ikke kun af jeres lærer – I kommer også til at lære en hel masse af hinanden! Det er nemlig forskellige ting, vi alle sammen er gode til, og I får mulighed for at hjælpe hinanden og at inspirere hinanden. Og så er det bare megasjovt med musik som holdsport!

For at lære at spille musik kræver det, at man spiller musik. Ja, det lyder helt fjollet, men praktiske færdigheder kommer ikke af sig selv – og man kan ikke læse sig til at lære at spille musik. Når I får undervisning på et hold, får I mere spilletid, fordi I er flere, der deles om den samme lærer.
I lærer altså både at blive bedre til at spille hver især og til at spille sammen med andre. I træner jeres teknik, jeres ører, jeres musikalitet – og så gør I det i fællesskab med andre, der interesserer sig for præcis det samme som jer!

• Anders Dybdal
  • Asbjørn Hansen